Atrakcyjny design wpływa na wzrost sprzedaży.
Tendencja ta jest obecna szczególnie na rynku produktów konsumpcyjnych, gdzie zwiększają się oczekiwania klienta dotyczące estetyki, funkcjonalności, ergonomii oraz jakości produktu. Decyzje zakupowe w coraz większym stopniu podejmowane są emocjonalnie, dlatego też produkt posiadający dobry design zdecydowanie skuteczniej przyciąga uwagę klienta i przekonuje do zakupu. W warunkach rynkowej konkurencji, w danej kategorii produktów, tylko jeden posiada najniższą cenę, a pozostałe muszą konkurować o klienta m.in designem. Dobry design to jedno z narzędzi w walce o klienta.
Korzyści z inwestowania w design produktu:
1. Wzrost satysfakcji konsumenta,
2. Wzrost sprzedaży produktu,
3. Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy,
4. Wzrost poziomu innowacyjności firmy,
5. Zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu produktu na rynku,
6. Niewysoki koszt inwestycji w projekt wzorniczy w stosunku do całkowitych kosztów wdrożenia nowego produktu,7. Nowoczesny wizerunek firmy na rynku,Przedsiębiorstwo produkcyjne, które inwestuje w design jest postrzegane na rynku jako innowacyjne. Pojawienie się nowego produktu na rynku jest zauważalne w mediach i imprezach targowych, dzięki którym firma odnosi korzyści również w sferze działań promocyjnych i PR. W efekcie wokół firmy wzrasta zainteresowanie mediów oraz konsumentów. Warto zaznaczyć, że w większości przypadków są one darmowe lub wymagają niewielkich kosztów w porównaniu z tradycyjnymi formami działań reklamowych8. Optymalizacja kosztów wdrożenia,.Dlaczego warto skorzystać z moich usług projektowania wzorniczego nowych produktów?
* przed przygotowaniem dla Państwa projektu skupiam się na korzyściach Państwa klientów i wspólnie z Państwem badam potrzeby grupy docelowej nowego produktu,
* nieustannie zdobywam doświadczenie w projektowaniu designu produktów,
( 5 produktów wdrożonych do produkcji i obecnych na rynku krajowym i międzynarodowym),
* posiadam umiejętność pracy zespołowej i porozumiewania się ze specjalistami z zakresu marketingu oraz konstruktorami,
* pracując dla Państwa staram się doradzić jak optymalizować koszty wdrożenia nowego produktu,
* zdobywam podstawową wiedzę z zakresu marketingu, konstrukcji oraz materiałów,
* oferuję wysoką jakość projektów,
* nieustannie inwestuję w zdobywanie aktualnej wiedzy, aby oferować klientom usługi najwyższej jakości,
* obserwuję trendy we wzornictwie w Polsce i na świecie,
* interesuję się również wiedzą z zakresu psychologii w aspekcie podejmowania decyzji zakupowych określonych grup odbiorców,
* funkcjonuję jako firma AIP i wystawiam faktury Vat za swoje usługi.
Moja oferta obejmuje:
- projektowanie designu nowych produktów, od fazy koncepcji nowego produktu, aż do fazy przygotowania dokumentacji wzorniczej,
- modernizacja produktów, polegająca na zmianach cech estetycznych produktów,
- nadzór autorski nad realizacją projektów, od momentu wdrażania projektu do produkcji aż do wprowadzenia gotowego produktu na rynek,
- przygotowanie makiet, prototypów wyrobów metodami tradycyjnymi i rapid-prototyping (3d printing)
Wybrane projekty wzornicze:
Klient: Telkom Telos S.A
Zakres projektu: Projekt wzorniczy osprzętu elektroinstalacyjnego GAMA (współpraca W. Zając), Produkcja : 2006
.....................................................................................................................................................................
Klient: Telkom Telos S.A
Zakres projektu: Projekt wzorniczy Przemysłowego Aparatu Telefonicznego (współpraca W. Zając), Produkcja: 2006
.....................................................................................................................................................................
Klient: Ospel Producent Osprzętu Elektroinstalacyjnego
Zakres projektu: Projekty koncepcyjne nowej serii przełączników (projekt zespołowy), 2006
.....................................................................................................................................................................
Projekt pojazdu o napędzie hybrydowym MOBILO (praca dyplomowa, współpraca W.Zając)
.....................................................................................................................................................................
Klient: Eden Springs Poland
Zakres projektu: Projekt konkursowy na dystrybutor wody źródlanej EDEN
- II nagroda w konkursie organizowanym przez IWP (Projekt zespołowy), 2002
.....................................................................................................................................................................
Klient: Unicard S.A
Zakres projektu: Projekt konkursowy czytnika kart dostępu oraz zamka szyfrowego, 2005
.....................................................................................................................................................................