restyling znaku firmowego producenta kosmetyków Bielenda
......................................................................................................................................................
logo dla agencji reklamowej
......................................................................................................................................................
logo dla Centrum Urody Platina
......................................................................................................................................................
logo dla firmy projektującej meble
......................................................................................................................................................
logotyp koncertów Chopinowskich
......................................................................................................................................................
logotyp Wars - projekt konkursowy
......................................................................................................................................................
logo dla firmy meblowej - projekt konkursowy
......................................................................................................................................................
logo dla Hospicjum Homo Homini w Jaworznie
......................................................................................................................................................
logotyp
......................................................................................................................................................
................................................................
logo dla akcji ewangelizacyjnej Perspektyva na miasteczku studenckim AGH, 2008
................................................................
logo dla Kancelarii Agata Adamczyk&Współpracownicy, 2010
...............................................................
logo dla firmy informatycznej I2B, 2009
...............................................................
logo dla Kompleksu Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnego w Zakopanem, 2009
...............................................................
logo ogólnopolskiego portalu Centrum Alarmowego Alcetel, 2010
logo ogólnopolskiej wspólnoty mężczyzn Mężczyźni Św.Józefa, 2010
logo dla akcji ewangelizacyjnej Perspektyva na miasteczku studenckim AGH, 2009
Jerzy Golonka©2009. Wszelkie prawa do kopiowania, powielania, wykorzystywania, udostępniania publikowanych projektów i wizualizacji zastrzeżone.(Ustawa z dn. 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz.U. nr24, poz. 83 ze zmianami). Wszystkie użyte znaki towarowe są i zastrzeżone znaki towarowe należą do ich właścicieli i/lub spółek zależnych. Inne nazwy opublikowane mogą stanowić własność tych firm.