Design

Drukuj

 

Atrakcyjny design wpływa na wzrost sprzedaży.

Tendencja ta jest obecna szczególnie na rynku produktów konsumpcyjnych, gdzie zwiększają się oczekiwania klienta dotyczące estetyki, funkcjonalności, ergonomii oraz jakości produktu. Decyzje zakupowe w coraz większym stopniu podejmowane są emocjonalnie, dlatego też produkt posiadający dobry design zdecydowanie skuteczniej przyciąga uwagę klienta i przekonuje do zakupu. W warunkach rynkowej konkurencji, w danej kategorii produktów, tylko jeden posiada najniższą cenę, a pozostałe muszą konkurować o klienta m.in designem. Dobry design to jedno z narzędzi w walce o klienta.

 

Korzyści z inwestowania w design produktu:

1. Wzrost satysfakcji konsumenta,

2. Wzrost sprzedaży produktu, 

3. Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy,

4. Wzrost poziomu innowacyjności firmy,

5. Zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu produktu na rynku,

6. Niewysoki koszt inwestycji w projekt wzorniczy w stosunku do całkowitych kosztów wdrożenia nowego produktu,
 
7. Nowoczesny wizerunek firmy na rynku,
 
Przedsiębiorstwo produkcyjne, które inwestuje w design jest postrzegane na rynku jako innowacyjne. Pojawienie się nowego produktu na rynku jest zauważalne w mediach i imprezach targowych, dzięki którym firma odnosi korzyści również w sferze działań promocyjnych i PR. W efekcie wokół firmy wzrasta zainteresowanie mediów oraz konsumentów. Warto zaznaczyć, że w większości przypadków są one darmowe lub wymagają niewielkich kosztów w porównaniu z tradycyjnymi formami działań reklamowych
 
8. Optymalizacja kosztów wdrożenia,
 
.
 
 

Dlaczego warto skorzystać z moich usług projektowania wzorniczego nowych produktów?

* przed przygotowaniem dla Państwa projektu skupiam się na korzyściach Państwa klientów i wspólnie z Państwem badam potrzeby grupy docelowej nowego produktu, 

* nieustannie zdobywam doświadczenie w projektowaniu designu produktów,

( 5 produktów wdrożonych do produkcji i obecnych na rynku krajowym i międzynarodowym),

* posiadam umiejętność pracy zespołowej i porozumiewania się ze specjalistami z zakresu marketingu oraz konstruktorami,

* pracując dla Państwa staram się doradzić jak optymalizować koszty wdrożenia nowego produktu, 

* zdobywam podstawową wiedzę z zakresu marketingu, konstrukcji oraz materiałów,

* oferuję wysoką jakość projektów,

* nieustannie inwestuję w zdobywanie aktualnej wiedzy, aby oferować klientom usługi najwyższej jakości, 

* obserwuję trendy we wzornictwie w Polsce i na świecie,

* interesuję się również wiedzą z zakresu psychologii w aspekcie podejmowania decyzji zakupowych określonych grup odbiorców,

* funkcjonuję jako firma AIP i wystawiam faktury Vat za swoje usługi.

 

Moja oferta obejmuje:

- projektowanie designu nowych produktów, od fazy koncepcji nowego produktu, aż do fazy przygotowania dokumentacji wzorniczej,

- modernizacja produktów, polegająca na zmianach cech estetycznych produktów,

- nadzór autorski nad realizacją projektów, od momentu wdrażania projektu do produkcji aż do wprowadzenia gotowego produktu na rynek,

- przygotowanie makiet, prototypów wyrobów metodami tradycyjnymi i rapid-prototyping (3d printing)

 

Wybrane projekty wzornicze:

 

Klient: Telkom Telos S.A

Zakres projektu: Projekt wzorniczy osprzętu elektroinstalacyjnego GAMA (współpraca W. Zając), Produkcja : 2006

.....................................................................................................................................................................

 

 Klient: Telkom Telos S.A

Zakres projektu: Projekt wzorniczy Przemysłowego Aparatu Telefonicznego (współpraca W. Zając), Produkcja: 2006 

.....................................................................................................................................................................

 

 

  Klient: Ospel Producent Osprzętu Elektroinstalacyjnego

Zakres projektu: Projekty koncepcyjne nowej serii przełączników (projekt zespołowy), 2006

.....................................................................................................................................................................

 

 

Projekt pojazdu o napędzie hybrydowym MOBILO (praca dyplomowa, współpraca W.Zając)

.....................................................................................................................................................................

 

 

 Klient: Eden Springs Poland

Zakres projektu: Projekt konkursowy na dystrybutor wody źródlanej EDEN

- II nagroda w konkursie organizowanym przez IWP (Projekt zespołowy), 2002

.....................................................................................................................................................................

 

 

 

 Klient: Unicard S.A

Zakres projektu: Projekt konkursowy czytnika kart dostępu oraz zamka szyfrowego, 2005

.....................................................................................................................................................................

 

Jerzy Golonka©2009. Wszelkie prawa do kopiowania, powielania, wykorzystywania, udostępniania publikowanych projektów i wizualizacji zastrzeżone.(Ustawa z dn. 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz.U. nr24, poz. 83 ze zmianami). Wszystkie użyte znaki towarowe są i zastrzeżone znaki towarowe należą do ich właścicieli i/lub spółek zależnych. Inne nazwy opublikowane mogą stanowić własność tych firm.